2013. szeptember 2., hétfő

Ruha Csere Party


Hol is kezdjem?
Másodszorra készítettem falatokat és italokat a Hölgyeknek. Feleségem, Tímea stílustanácsadó, a Ruha Csere Party megálmodója és létrehozója, levezénylője, háziasszonya stb.... Újra megkért, hogy rukkoljak elő valamivel. Hát mondanom sem kell, hogy nem egyszerű, hiszen nőkről van szó. Változatosnak kell lennem, hiszen van,aki visszatérő, mindegyik partyn itt volt. Adva volt a lecke, de úgy érzem sikerrel vettük, MINDKETTEN.
Szeretnék itt gratulálni Tímeának, és egyben köszönetet is mondani neki, hiszen támogat mindenben, segít, hogy én is azzal tudjak foglalkozni, amivel szeretnék. Főzhetek :-)
Szeretek újakat készíteni, kipróbálni, átalakítani... Már 1 hete azon gondolkodtam, hogy mi legyen a "menü". Amit kitaláltam, Tímeának nem tetszett, amit ő mondott, az nekem nem tetszett. Patthelyzet :-D
De aztán meglett a megoldás, megszülettek fejemben az ételek, és az italok.
Sokan újak voltak, biztosan meglepődtek, hogy itt vannak ilyenek is. Igen, és mind házi készítésű volt! Minden, még a paradicsom szósz is.
Délután 2-kor már gyülekeztek a hölgyek, Tímea 3-kor nyitotta ki az ajtókat, és fél 5-kor már alig volt valami az asztalon :-D
Remélem, hogy mindez azért volt, mert ízlett! Ízlett az uborkás-mentás ital, ízlett a levendulás-áfonyás ital...
Vagy mert ízlettek a mini pizzák, vagy a citromos pite...
Remélem...
Nos kérem, a következőkkel készültem:
Uborkás-Mentás frissítő
Levendulás-Áfonyás frissítő
Az italokat már péntek este elkészítettem, hogy az ízek összeérjenek. Tímea ugyan kicsit tartott az uborkástól, de ha jól hallottam majdhogynem annak volt a legnagyobb sikere :-)
És az ételek:
Mini pizzák, hússal és anélkül
Az elmaradhatatlan kalács, fonva, szív alakban
Fahéjas ropogós pálcikák
Citromos Pite
És amit nem én készítettem, hanem anyósom: Sváb kiflik.
Szombaton reggel 8-kor nekiláttam. A kalács, a pálcikák, a pizza...Ezekkel semmi gond nem volt, hiszen már készítettem ilyeneket, (Szilvia miatt a kalácsot nem lehetett kihagyni).
A citromos pite kicsit fekete folt volt, hiszen ezelőtt még nem készítettem, soha. Hasonlót igen, de az átalakítást igényelt. Túl sok volt a cukor...
Nos, dél körül végeztem...Annyi maradt vissza, hogy a pizzákat melegen tálaljam, hogy a feltétet rásüssem (a tésztákat elősütöttem).
Aztán minden elfogyott szerencsére :-)

Mivel kértétek, ezért a következőkben, a még nem olvasható recepteket, leírom.

Köszönöm a fogadtatást, köszönöm az elismerő szavakat. Örülök, hogy ízlett mindenkinek minden.

Szerelme, köszönöm!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése