2013. szeptember 28., szombat

Köszikávé Nap konzekvenció

Tegnap lezajlott, szépen, csendben, és sok-sok kedves baráttal ismerőssel...
Gyűjtöttünk is pénzt a gyerkőcöknek, az én felajánlásommal nagyjából 10 ezer forintot! Nem olyan nagy összeg, de örülök, hogy ennyit sikerült összegyűjtenünk!
Rengeteget dolgoztam ezért, hiszen folyamatos promóció, plakátolások, és csütörtökön 15 óra sütögetés, pénteken hajnali 3kor ébresztő, hogy ti tényleg friss reggelit vásárolhassatok.
DE
Megérte...Csak elismerő "némaság" és dicséret ért. Komolyan, köszönöm, nem gondoltam volna, hogy ennyire finomak ezek a péksütik, sütemények. Örülök, hogy mindenki arcára mosolyt, és a pocakjába telítettség érzést csaltak :)
Összességében elégedettek lehetünk a tegnapi nappal, annak ellenére is, hogy azért az idő lehetett volna jobb. :)
Pár rossz érzés azért van bennem, de ezeket gyorsan tegyük is félre, és csak a jókra gondoljunk.
élveztem a készülődést, élveztem a sütést (még 1 kézzel is :-D ) és élveztem nézni az emberkéket, a barátokat akik azt ették, amiket én készítettem.
Jó érzés. Jó lenne, ha sokan érezhetnék ezt.
Ebből kiindulva, elgondolkodva, és más hatások, beszélgetés miatt, valószínűnek tartom, hogy a blog változni fog, más profilt fogok kialakítani. Rengeteg olyan gasztroblog van, magyarul, ahol finomabbnál finomabb ételek receptjeit találja meg az ember.
Még a pontos irány nincs meg, gondolatok, elképzelések vannak, de finomítanom, finomítanunk kell. Aztán az is lehet, hogy nem lesz belőle semmi...
Majd alakul...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki tegnap emelte a napom fényét :)
Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése