2013. szeptember 7., szombat

Köszikávé Nap Szeptember 27-én

Magyarország első Hospis Háza a pécsi Dóri Ház, melynek működtetője a Szemem Fénye Alapítvány.
Mindenki tisztában van azzal, hogy egy alapítvány élete nem fenékig tejfel :(
Szeptember 27-ére egy országos akcióra hívnak minket.
"A Köszikávé napon, 2013. szeptember 27-én, arra buzdítjuk a közösségeket, munkavállalókat, klubokat, iskolákat, baráti köröket, hogy az amúgy is elfogyasztott kávéjuk, vagy éppen a saját maguk által szervezett programon kínált reggeli frissítők, sütemények jelképes árával – azaz fejenként legalább 200 Ft-tal – támogassák a Szemem Fénye Alapítvány munkáját."

Terveimben az szerepel, hogy a saját készítésű falatkáimat kóstoltatom, árulom egy belvárosi étterem, a Cellárium Étterem, teraszán e nemes program keretein belül, ahol a kávézás és eszegetés mellett segíthetünk!
Önök is én is, hiszen az eladott falatok árából én is felajánlok 30 %-ot a Dóri Ház javára!
Emellett Önök is adakozhatnak a kihelyezett urnába!

Remélem velem tartanak, csatlakoznak és segítenek!

Szeptember 27-én fogjunk össze és segítsünk!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése