2013. május 28., kedd

Vajon?


Nemsokára itt a nyár.
A toszkán esten volt két fiatal titán, akiknek nagyon tetszett a főzőiskola. Anyukák meg is jegyezték, hogy kellene szervezni a fiataloknak főző-tábort...
Az úgy akkor nem is maradt meg a fejemben, hiszen az aktuális kurzusra koncentráltam. Aztán azért egyre többször eszembe jutott. Csak azt nem tudom, hogy vajon van-e ennek létjogosultsága. Ma a facebook oldalon közzé tettem, megkérdeztem az embereket, bár sok infót nem várok tőle :)
Ahogy mélyebben belegondolok, lehet, hogy van, hiszen náluk lehetne a legjobban elkezdeni azt, hogy főzni jó dolog, hogy olcsóbb dolog, és hogy jó időtöltés, és nem mellékesen biztosra tudjuk, hogy az elkészített ételekben milyen alapanyagok kerültek.
Aztán persze lehet, hogy én nem jól gondolom. Majd az idő eldönti. De a lényeg, hogy nagyon elgondolkodtam ezen... Ki tudja, még az is lehet, hogy elkezdek szervezni egy ilyen tábort. A lehetőség adott, ahogy az is, hogy akár bennlakással csináljuk.
Ti mit gondoltok erről kedves olvasók?
Mit gondoltok egyébként magáról a táborról, a táborokról? Van egyáltalán olyan, ahova szívesen, és nem mellékesen nyugodtan elengeditek a gyerkőceiteket? Mert azért valljuk be, a mai világban fontos szempont, hogy nyugodtan elengedhessük. Amikor én gyerek voltam, egyedül jártam iskolába, ma már nem biztos, hogy ha majd 6 éves lesz a fiam, akkor egyedül elengedem. És ez nem az Ő hibája lesz, nem azért, mert nem bízom benne, hogy iskolába megy-e, hanem a közbiztonság, a mai korban lévő emberek (ha annak lehet nevezni), akik gyerekeket rabolna el-, ki...
Ezek az én gondolataim, de biztosan vannak, akik egyetértenek velem.
Hűha, nagyon elkanyarodtunk a lényegtől..
A lényeg, hogy még az is lehetséges, hogy főzőtábort szervezek fiataloknak, akár korosztályonként, akár egyben, akár bejárással, akár bennlakással.
Ez persze a szülőktől függ, hogy érdekesnek találják-e, hogy megbíznának-e bennem és kollégáimban annyira, hogy elküldjék hozzánk gyerekeiket. Hogy a gyerekeket érdekli-e a főzés, hogy jönnének-e szívesen ilyen táborba.

A kérdésekből még több van, mint a válaszokból. De ez is meg fog változni :-)
Szép napot mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése