2013. június 2., vasárnap

A Két Falánk Olasz I. rész


Antonio Carliccio és Gennaro Contaldo.
E két férfiú alkotja a két falánk olaszt. Ízig-vérig olaszok, habár már több mint 30 éve Angliában élnek. Imádom nézni, olvasni, ahogy főznek, ahogy az ételekről, az igazi olasz alapanyagokról beszélnek. Azonnal éhes leszek :-)
1 hete ajándékba kaptam a könyvet, és akkor megígértem, hogy elkészítem a benne lévő ételeket, kicsit a saját ízlésemre, illetve a Magyarországon normális áron beszerezhető alapanyagok használatával. Habár, már minden beszerezhető, hiszen Pécsett is van kimondottan olasz alapanyagokat forgalmazó üzlet. Csak ugye figyeljünk arra is, hogy ne kerüljön többe a leves, mint a hús. Habár én azért nagyon fontosnak tartom, hogy az alapanyagok jók legyenek!! De persze mindent ki lehet váltani valami olcsóbbal.
Tegnap nekiindultam, ha már vendégek érkeztek, és elkészítettem egy előételt, egy főételt és egy desszertet a két férfiútól.
Nos, nem vagyok abban biztos, hogy aki csak elolvassa a könyvet, és a recepteket, mindent érthetőnek fog találni, és azt mondja, húú, ez egyszerű, megcsináljuk. Azt gondolom, hogy csak elnagyoltan vésték le a recepteket, fontos tényezők elmaradtak, és az írásbeli szemléltetés sem teljesen egyértelmű.
Azt is tapasztaltam, persze ez lehet az én hibám is, hogy felesleges mennyiségek vannak, vagy hogy kevés az az időintervallum, melyet megadnak, avagy épp túl sok.
Na de ugye, ahány sütő, annyi féle intervallum...
A következő bejegyzésekben megtaláljátok a recepteket, melyekben pontosan megírom tapasztalataimat, és lejegyzetelem az általam tett változtatásokat és gondolatokat.
Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése