2013. január 20., vasárnap

Eggvokádó

Egy kis Spanyolország,keverve Italy-val :-)
Ma végre nem dogozom, és godoltam akkor készítek Tímeának reggelit!
Nézelődtem a hűtőben,és találtam egy avokádót!Gondoltam,ezzel csinálok vmit :-)
Az eredményt láthatjátok! Tímeának is ízlett!!!
Gyorsan és nagyon egyszerűen elkészíthető, nagyjából 10 perc alatt elkészül!
Hozzávalók:
1 db avokádó
1 db tojás
Só,bors,bazsalikom
Az elkészítés pofon egyszerű! Az avokádót vágjuk félbe,vegyük ki a magot!
A sütőt melegítsük elő 250 fokra!
Az avokádókat tegyük egy tepsibe,melyet előtte letakartunk sütőpapírral. A tojást üssük bele az avokádó magjának helyére! Nem baj,ha kifolyik. Fűszerezzük ízlésünk szerint sóval,borssal, piros paprikával,bazsalikommal,oregánóval stb.
A tálaláskor tettem mellé egy kevés szárított paradicsomot és feta sajtot.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése