2013. január 14., hétfő

Batyus Harcsa


A hozzávalók

Félidőben, sütés előtt

Tálalva :-)


Tegnapi napon Vendégek jöttek Hozzánk! Végre megvendégelhettük Apósomat és Anyósomat! Eleddig mindig mi mentünk Hozzájuk vasárnapi ebédre, de most Tímea kitalálta, hogy tehermentesítünk (ha már én úgyis szeretek főzni) és Nálunk lesz az ebéd. Na lett is bennem para!!Nem kicsi, hiszen Apósom vendéglátós, aki már valószínűleg nagyon-nagyon sok finom kaját látott, evett. Én meg a kis kezdetleges tudományommal próbálkozom :-)
A másik pedig, hogy én ugyebár nem a szokásos pöriket meg rántott husikat készítem! Na mindegy vágjunk bele, egyszer élünk :-)
És elkezdődött, hogy mit is lehetne felszolgálni, ami megütheti a színvonalat, és mindenkinek meg is felel, mármint, hogy legalább megkóstolja!
Hát pár dolgot kilőttünk gyorsan, mint pl a spenótos csirke, vagy a pisztáciás töltött bárány.
Végül arra jutottunk, hogy legyen hal! Ez a könnyen és gyorsan elkészíthető kis finomság lett a nyertes!
Azt az elkészítési módot írom le, ami eredetileg szerepel, nem konkrétan, mit én készítettem, mert az szerintem szebben mutat, de sajnos idő hiányban szenvedtem, így nem tudtam így elkészíteni!


Hozzávalók:

4 db szép harcsafilé
2-3 szem közepes krumpli
1 db édeskömény
negyed sütőtök
10 szem koktél paradicsom
1 póréhagyma
fekete olajbogyó
2-3 szem citrom
2 szál kakukkfű
1 dl fehér, száraz bor
olíva olaj
só, bors


Elkészítés:

A krumplit főzzük elő, sós vízben 5-8 percig forrás után. Addig vegyünk elő alufóliát. Tépjünk 4 db akkorát belőle, hogy a harcsaszeletek, és a zöldségek elférjenek benne, dupla legyen, mert "batyut csinálunk belőle!!
4 oldalát hajtsuk fel, az aljába helyezzünk el karikára vágott citromot, erre fektessük rá a harcsát. A sütőtököt daraboljuk fel, a krumplit, ha kész mártsuk hideg vízbe, és ugyanakkora darabokra vágjuk fel, mint a tököt. Az édesköményt nyolcadoljuk.A póréhagymát karikázzuk. Mindezt tegyük a hal mellé, akkora legyen a batyu, hogy elférjenek!
Szórjuk rá a koktélparadicsomot és az olajbogyót, sózzuk, borsozzuk, a kakukkfüvet terítsük a halra, valamint az édeskömény tetején lévő "leveleket" is tépkedjük a halra.
Az egészet locsoljuk meg jól olíva olajjal, majd egy kevés fehér borral!
Ebből csináljunk 4 szép csomagot :-)
Majd ha ezzel készen vagyunk, szépen zárjuk be a batyukat, a tetején csavarjuk jól össze az alufóliát! Légmentesen zárjuk le!
Ezeket helyezzük egy tepsibe, majd az előmelegített, 200-220 fokos sütőben cirka 30-40 perc alatt megsül!

A tálaláskor óvatosan nyissuk ki  a batyukat és tegyük tányérra!
Köret nem fontos hozzá, hiszen a hal mellett lévő zöldségek már önmagukban megfelelőek, de én pároltam hozzá egy kevés brokkolit és spárgát.

Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése