2014. február 25., kedd

Kókuszcsúcs (tej, liszt és cukor mentes)

Újra Ruha Csere Party volt. Az évben az első, de nem az utolsó! Készítettem újra pár falatkát, az első a kókuszcsúcs!
Ahogy Mánfai Kinga fogalmazott a mérce magasan van. Sosem készítem el ugyanazt kétszer. Magam miatt sem, és a hölgyek miatt sem, hiszen hogy nézne az ki, hogy múltkor is ezt ettük :)
Minden alkalomra igyekszem készíteni olyanokat is, amit a laktóz, vagy liszt, vagy cukor vagy bármilyen érzékenységben szenvedők is ehetnek, hiszen Ők is jönnek, nekik is jár.
Ezek a kis csúcsok szinte minden mentesek, azaz cukor van benne, de én édesítő szerrel készítettem!
Nagyon mutatósak, habár, elég aprólékos munkát igényelnek :-)
Hozzávalók (cca 80 db)
200 g kókuszreszelék
3 tojás
80 g cukor, vagy 50 g édesítő szer
Elkészítés:
A tojásokat kikeverjük a cukorral, majd hozzáadjuk a kókuszreszeléket. Homogénné keverjük az egészet. És jön a "szórakozás", melyhez nekem cca 1 óra kellett :-D
Az elkészült masszát nyomózsák csövébe pakolom, jól belenyomkodom, majd óvatosan kiszedem, és a sütőpapírral kibélelt tepsire rakom. Szépen sorban, amíg el nem fogy. Jó lenne, valami nagyobb forma, de nekem csak ez volt. Aztán amikor kész lett, láttam, hogy megérte :-)
A sütőt melegítsük elő 180 fokra, és a csúcsokat 10-12 perc alatt süssük meg! Figyeljük, akkor jó, amikor az alja már barna, és a tetejét is picit megkapta!
Délutáni tea, kávé mellé tökéletes kis édesség!
Jó étvágyat hozzá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése