2013. november 25., hétfő

Minden maradék arannyá válhat

Ma abból készítettem a vacsit,ami volt itthon.
Volt egy cukkini,egy gomba,egy paradicsom! Külön-külön semmire sem elegek :-D
A fagyasztóban kutakodtam még,találtam husit.
A vége az lett,hogy a zöldségeket megtöltöttem egy darálthúsos egyveleggel,majd sütőben megsütöttem,sok-sok sajttal a tetején! Sajnos erről nem készült kép,mert már nagyon éhesek voltunk!
A desszert is maradék felhasználás jegyében készült!
Egy tegnapi zsemlét használtam fel,az alábbiak szerint:
Hozzávalók 2 főre:
1 db szikkadtabb zsemle
1 db tojás
2 dl tej
1 dl tejszín
Cukor
Mazsola
2 ek mogyorókrém
Elkészítés:
A zsemlét kockára vágjuk, a többit, a mogyorókrém kivételével összekeverjük. A zsemlekockákat beletesszük a tejes 'mártásba'. Hagyjuk picit békén,had szívja magába. Addig vajazzunk ki 2 db szuflé formát. A sütőt melegítsük elő 180 fokra.
A zsemlét kanalazzuk, a folyadékkal együtt, a formák feléig! Amikor félig vannak,tegyük rá a mogyorókrémet,majd jöhet a maradék zsemle,de csak 3/4-ig töltsük a formát!
A tetejét szórjuk meg cukorral, és mehet a sütőbe.
Süssük,míg a teteje aranybarna lesz!
Jó étvágyat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése