2013. július 14., vasárnap

Konyha.tv


Majdnem egy hete történt. A bejegyzés váratott magára, mert nem tudtam, hogy mit is írjak ezzel kapcsolatban, de ma nekiesek :)
Hol is kezdjem? Az úgy volt hogy...
Tímea, a feleség, facebookon talált egy felhívást, melyet megosztott velem. Ebben kerestek olyan emberkéket, akik szeretnek főzni, és talán még elő is tudják azt adni kamerák előtt. Én szeretek főzni, ezt tudjuk. Na, azt nem tudtuk, hogy vaj kamerák előtt elő tudom-e adni. És én kíváncsi voltam erre!
Írtam hát nekik, jelentkeztem. És nagy meglepetésemre, a válasz nagyon gyorsan jött. Menjek fel Budapestre, és mutassam meg mit tudok. Az első időpont nem volt jó nekem, másnap azonban tudtam menni. Nem akartam húzni halasztani, tudtam még meggondolnám magam, inamba szállna a bátorságom. Gondoltam egyszer élünk, hajrá, ki kell próbálni, meg kell nézni, hogy embereket, akik ezzel foglalkoznak érdekel-e az, amit én csinálok, az, amit én gondolok, és hogy tudom-e ezt közvetíteni.
Szerda... Munkából gyorsan haza, család megcsókolgatása, és gyerünk Budapestre.
És ott voltam.
Kedvesen fogadtak, és azonnal bele a mély vízbe, akkor főzz valamit... Na ok, de mit???
A választás a fánkra esett, hölgy le a boltba gyümölcsért, urak világítás és kamera beállítás...Én meg csak kapkodom a fejem, hogy mi van??? Fel vagyok én erre készülve??Mi is lesz itt most, tényleg kamerák előtt kell főznöm??
Igen, kamerák előtt...
És belevágtunk, hát, be kell hogy valljam, nem egyszerű feladat, minden tiszteletem azoké, akik nap mint nap ezt csinálják.
De elkészültünk, kisebb-nagyobb hibákkal, de megcsináltam!
És élveztem, nagyon érdekes, tanulságos volt!
Köszönöm a stábnak, hogy láttak bennem valamit, és remélem sikerült azt a valamit megmutatnom.
Hogy lesz-e folytatása, azt még nem tudom, de őszintén megvallva, reménykedem :)
Egyszer majd kapok egy kis filmet is róla :-D Kíváncsian várom, mit bénáztam :-D

Addig is szép napot mindenkinek, és ha tehetitek, nézzétek Ti is a konyha.tv műsorait :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése