2013. február 17., vasárnap

Kacsamáj Sült Almával


Kaptunk hízott kacsamájat tegnap este Teri néniéktől. Egyből azon gondolkodtam mit is lehetne készíteni belőle, de nem jutottam semmire sajnos. Ma reggel arra ébredtem, hogy a fejemben beszélnek, hogy hogyan készítsem el!!!
Azt mondták, hogy almával nagyon finom lesz ez a máj, hát akkor legyen!
Gyorsan elfutottam, bevásároltam hozzá, és ez sült ki:


Hozzávalók:

0,5 kg hízott kacsamáj
6-8 szelet bacon szalonna
1 ág friss rozmaring
bors
2 db alma
méz
bátrabbaknak fahéj :-)


Elkészítés:

Az almákat vágjuk félbe, a magházat szedjük ki. Tegyük hőálló tálba, csurgassunk rá mézet. A májakat göngyöljük be a baconbe, néhány rozmaring levél kíséretében. Ezeket tegyük egy másik hőálló edénybe. A májakra őröljünk kevés borsot, majd mindkét tálat rakjuk be a sütőbe. Légkeveréses sütést válasszuk, 200 fokon 15-20 perc alatt megsülnek.
Tálaláskor én még megspékeltem egy kis madársalátával :-)

Nagyon jó étvágyat kívánok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése