2013. június 10., hétfő

A Két Falánk Olasz II. rész

Szombat...
Otthon, semmi munka, csak a család, és persze a konyha :)
Mivel megígértem, folytatom. Újra a kezembe kaptam a könyvet, és lapozgattam. De nagyon nehezen választottam, mert vagy tészta, vagy tészta, vagy olyan ételek voltak a lapokon, amikhez nem volt kedvem. Nem akartam sem kagylót, sem rákot, sem halat...
Aztán választottam. Tímea nagyon leves imádó, ezért mindenképpen kellett leves. Na, az nem sok van a könyvben, de azért sikerült kiválasztani egyet: Minestra Maritata, azaz tavaszi zöldségleves sonkával. Már most megjegyzem, ne az itthon ismert zöldséglevest várjátok, és azt is, hogy nem igazán nyerte meg tetszésünket. Hogy miért, azt nem tudnám megfogalmazni, de egy próbát mindenképpen megér, ha valaki be akar kukkantani más nemzet leveseibe.
A főétel tészta lett, de olyan, ami már kinézetében is extra: Paccheri ripieni con salsa d'asparagi, azaz töltött tészta spárgamártással.
Spárga szezon vége felé nekem is sikerült valamit készítenem :-D
Nos, ez a tészta teli találat volt, azonnal feledtette a leves "egyhangúságát"!
A desszert pedig a hétköznap készített fagyi volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése